13 Ocak 2013 Pazar

Araba sürmeyi öğretirken tahrik oldu ve siktim

selamlar hep ben yazıyorum ve bu yazdıklarım bazılarına uydurma yada yalan gelebilir ancak tüm yazdıklarım bire bir yaşadığım heyecanlar ve kaçamaklarımdır.Kariyer sahibi ve yakışıklı olunca benim am bulup sikmem zor olmuyor.Bu yüzden beni görüpte benim olmayan kadın sayısı sınırlıdır.Bu seferki heyecanlı maceram komşumuz olan ayla hanımla ilgili ayla hanımında kocası basri beyinde 2.evlilikleri ikiside kocalarından ayrılmış.Ayla hanım basri beye nazaran daha genç ayla hanım 45 yaşında basri bey ise 55 yaşında aralarında 10 yaş var basri bey bayagı çökük ancak ayla hanım kendine baktığı için daha 18 lik genç kız gibi durur.Emekli olan basri bey eşinin gönlünü yapabilmek için bir araba hediye etmiş gel gelelim ayla hanım ehliyet sahibi olmasına rağmen araba sürmenin asından anlamıyor ne yapacaklarını düşünürken akıllarına ben gelmişim iş dönüşü basri bey aşagıda önümü kesip komşu yukarı çıkalımda birer kahve içelim senden bir ricamız olacak dedi hayırdır dedim yukarda kahveleri içerken anlatırım sana dedi.Yukarı çıktık oturduk aylada yanıma geldi oturdu müthiş kokuyordu ayla iç gıcıklayıcı ve baştan çıkarıcı parfüm sürmüştü kahveleri içerken basri bey durumu anlattı bende neden olmasın akşamları iş çıkışı gösteririm dedim teşekkür ettiler giderken hatta bugün başlayalım sen üzerine rahat birşey giy yemeğimi yer iner seni alırım dedim.yemegimi yedim eşime durumu anlattım ve aşagıya inip zillerine bastım sanki kapı arkasında beklermiş gibi çalar çalmaz kapıyı açtı ayla hazırım hocam dedi nasıl bu kıyafet uygunmu dedi kısa bir şort ve sütyensiz incecik bir tişort geçirmişti üzerine baştan aşagı süzdüm enfes duruyordu sütyen giymediği için meme uçları üzüm gibi çıkmıştı bacaklarında o yaşına ragmen bir gram selüleit yoktu ve bembeyaz pürüzsüzdü şortu kalçasının altındaydı hemen hemen bir ani hareket etse kalçası dışarı fışkıracaktı sanki siz gelmeyecekmisiniz basri bey dedim yok siz gidin ben haberleri seyredip yatarım dedi peki dedim eşide sen uyu hayatım şoförüm ustadır merak etme gecikirsek dedi.Asansörden aşagı inerken gözleri hep gözümdeydi hayırdır ne oldu bakıp duruyorsun dedim ne olmuş hocam cennete gitmeye talbim dedi gülerek ne demek oluyor bu dedim güzele bakmak sevap ya sevap kazanıp cennete gideceğim dedi teşekkür ettim iltifat ediyorsunuz dedim gerçekler dedi gözlerin ve endamın harika dedi ben davayı çakar gibi olmuştum karı resmen asılmaya başlamıştı öyle olsun ayla hanım dedim sana gösteririm gününü dedim arabanın yanına gittik anahtarları uzattı çalıştırıp uzaklaştık uygun bir yer ararken epey uzaklaşmış kuytu bir yer bulmuştuk bizden başka kimse yoktu köy yoluna çıkmıştık arabayı çalışır vaziyette bırakıp neler yapması gerektiğini anlattım ve direksiyona geçirdim.Daha ilk hamlede stop ettirmişti sinirlendi anlatarak bir daha çalıştırttım arabayı biraz gitti yine stop ettirdi bu sefer eğildim ayak bileklerinden tuttum ve ne yapması gerektiğini ayaklarını ileri geri hareketle gösterdim bu anlar gibi yaptı yine çalıştırdı birraz gidip yine stop ettirince ya sana birşey teklif edeceğim yanlış anlamazsan dedi söyle dedim sen otur bende önüne oturayım sen ayagını koy bende ayagının üzerine koyayım biraz öyle çalışalım ben heyecanlanıyorum ama bir iki böyle yaparsak anlarım dedi ben şoför koltuğuna oturdum buda önüme geldi oturdu resmen bir beden olmuştuk koltuğunun altından elimi soktum direksiyonu tuttum buda benim elimin üzerinden direksiyonu tuutu ölecektim bu heyecandan yaragım kalkmıştı ve aylanın arkasını zorluyordu gögüsleri kollarıma değiyor sıcacık bedeni bedenimi yakıyordu artık dayanma gücüm kalmamıştı bacaklarını bacaklarımın üzeinden attı ve ayaklarımın üzerine kyup benimle beraber debriyaj fren yapmaya başladı yaragım çatırdamaya başlamıştı ayla hissetmiş olmalıki sanırım bu hareket sende değişime yol açtı ha dedi kahkaha atarak atmazmı ayla hanım dedim hangi erkek olsa değişime ugrar dedim bana bunu öğret sana çok güzel bir hediye vereceğim dedi kıkırdayarak ne vereceksin dedim oda görürüsün merak etme dedi ya ben dayanamayacagım bugünlük yeter dedim dönme yolunda direksiyonu ben aldım aylada bana bakarak maşallah herşeyinle mükemmelmişsin tahminimdende fazla dedi ne gibi dedim birşeyler tahminlemiştim kendimce ama sende tahminimdende fazla çıktı dedi bir daha ya merak ettirmesene dedim boşver dedi.Sohbeti başka yöne çekti bana mesene adresini versene soracagım şeyler olursa msenede sorarım dedi verdim ben kayıt ederim sende kabul et dedi eve döndüğümde saatlar 11 30 olmuştu eşim yatmıştı kapını sesiyle uyanan eşim geldinmi dedi geldim sen yat ben biraz bilgisayarda takılıp mesajım varmı bakacagım dedim.Odaya geçtim kapıyı kapatıp msnemi açtığımda beni kaydeden birinin davet logosunu gördüm kim diye merak ederken aklıma hemen ayla geldi kabul ettim kabul eder etmezde selam dedi basri uyumuşta uyku tutmadı dedi benide deim mesajlarıma bakacagım dedim işin varsa meşgul etmeyeyim dedi yok dedim biraz sohbet ederiz diye cevapladım havadan sudan arabadan derken bana cam varsa açsan göreyim seni dedi bende varda üzerim müsaid değil dedim aman boşver ne olacak bende müsaid değilim dedi bende hemen üzerimi çıkarttım bir kilotla kaldım ve camı açtım karşımdaydı ayla ve onunda üzerinde kilot sütyen vardı banyoya girmeden seni kaydetmekistedim unutmadan dedi o yüzden böyleyim dedi sohbete devam ederken bu gördüğüm manzara beni uyandırmış önüm yine kilodumu zorlar olmuştu slip kilodum almıyordu yavruyu bu bana ayaga kalksan dedi ne olacak dedim seni birde çıplak görmek isterim dedi ayaga kalktım tabiki önüm çadır ayla bu manzarayı görünce maşallah dedi sen neymişsin böyle dedi ve bu sefer ileri gidip aylayla cam önünde striptiz yapmaya başlamıştık nihayet yarıntası gün olmuştu biz yine araba sürme bahanesi ile yola çıkmıştık ancak bu sefer araba sürme değil aylaya sikiş dersi vermeydi arabayı daha kuytu bir yere çektik arka koltuğa geçtik sevişmeye başladık ben aylanın her yerini yalarken bu benim aleti aelinden düşürmüyordu böylesini görmedim diyordu somuruken nihayet şimdi zamanı istiyorum dedi ve kucagıma oturdu sen bana bırak zevkini çıkartayım dedi ve üzerimde ritmik hareketlerle inip kalkmaya başladı 2 saat boyunca defalarca yalayı boşalmıştım ve ben henüz doluydum nihayet ayla agzına alıp somurarakltan beni boşalmış eve dönemeye hazır hale gelmiştik.O günden sonra ve hala aylaya hocalık yapıyorum aradan 1 ay geçti ama biz araba yerine aylaya sikiş üzerine ders veriyorum zavallaı basri bey sikemezsen karıyı böyle sikerler diyordum içimden

9 yorum:

  1. SLM TATLI KIZLAR BEN ENES TELDE SEKSE DOYMAK İSTEYENLER İÇİN NUMARAM 0505 823 56 23 ARAYIN YETER 7/24 AÇIK TELİN

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. Azgın ve doyumsuz bayanım 18 yaşındayım 95 beden memelerim ve daracık amcığım var sakso çekmeye bayılırım kalın ve uzun sikli erkekler tercihimdirr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam bebeğim doyumsuz sikicin olmaya hazirim sen nerde oturuyorsun canim (20 cm uzunluk 5 cm kalin yavrum ) alabilirmisin

      Sil
    2. Selam bayanlar durust biri ariyorsan burdayim once konusalim begenirsek gorusebilirz herturlu yardimci olurum gece gunduz arayin:) 23 istanbul 531'897 ,53:03

      Sil
  4. Slm adana ve mersinden maddi anlamda yardimci olacaklar biz ciftiz 37 41 yaslarinda buraya yazin biz takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  5. çok güzel sikerim
    05412502963

    YanıtlaSil

Yorumlarinizin Tüm sorumluluğu size aittir.