13 Ocak 2013 Pazar

abim çok azgınn

Ben 19 yaşında 1.73 boyunda 54 kiloda bir kızım.Antalya da oturuyoruz.İki kardeşiz.Annem babam işe gidiyorlar.Abimde iş arıyor.Ben de evkızıyım. Bir gün abim abim yoktu evde,banyo yapmaya karar verdim.Banyo yaptım,havlu almayı unutmuşum.Öylece çıplak çıkıverdim,evde kimse yok sanarak.Birde ne göreyim abim içerde bana gülüyor.Çığlık atarak yatak odasına girdim ve giyindim hemen.Sonra yanına gittim ve suçlusun birde gülüyorsun dedim.O da hayatımda böyle bişey görmedim utanıyorum ama vücudunda çok güzel aklımdan boyle bir sey gecmiyordu özürdilerim ama harikasın ve bu anı hiç unutamam kusura bakma dedi.Ben biraz etkilenerek hiç bir kız vücudu gormedinmi dedim? Hayır dedi.Her şey bundan sonra başladı. Bir pazar günü annemler köye düğüne gitti.Ogün 11 gibi yattık.Gece 1 gibiydi ben odamda yazın bir atlet 1 kilot yatardım.Kapı açıldıgını duymamışım.Yan yatıyordum.Bir el kalçalarım da geziyordu,içim titredi tüylerim diken diken oldu,soluğum kesildi dondum kaldım.Abim olduğunu tahmin ettim,başka kim vardı evde.Amıma ve götüme elini sürmeye başladı.Tahrik olmaya başlamıştım.Uyuyormuş gibi hafif horladım.Bunu uzerine abim cesaretlendi amımın içine parmağını sokmaya başladı.Amım ıslanmaya başladı ve dayanamadım abi yapma dedim yumuşak bir ses tonu ile.Abim de kızmadığım için iyice cesaretlendi.Gitti ve hemen ışıkları açtı.Hala yan yatıyordum ve hemen popom dan ittirerek yüz üstü yatırdı.Bende tepkisiz bekledim,içim gıcıklanıyordu.hemen soyundu,aletini bile gormedim,kilotumu şıyırdı ve popomda aletini gezdirmeye başladı.Amım iyice ıslanmaya başladı.Aletine o ıslaklığı iyice bulaştırarak aletini tam arka deliğime getirdi.Hafif hafif zorlamaya başladı arka deliğimi.Böyle zorlarken azıcık ucu girdi.Bu arada popoma bir ağrı dikildi ahh derken çıkardı hemen birdaha ucunu soktu ve bida cıkarıp soktu derken yarısı girdi ve bu mükemmel bir duyguydu.İçimde sert bir et parçası vardı.Çıkarmadan geriye çekti ve bir daha bastırdı.Hepsi içimdeydi.Biraz bekledikten sonra içinden çıkarmadan yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladı.Çok zevk almaya başladım.Abim yavaş yavaş devam etti tadını çıkararak.Ve artık dayanamadı ve hızlanmaya başladı ve daha hızlanmaya başladı.Aniden durdu ve içime ılık ılık bir şekilde yoğun bir şeyler akiyordu ve bu sırda yine geri çekıp çıkarmadan ileri geri yapmaya başladi ve sanki hala geliyordu.Bu arada banada bişeyler olmuş kendimden geçmiştim.Abim sonunda durmuştu ve aleti içimde üstüme yığılıp kalmıştı. Dinlenmiştik artık.Abimle artık saklı birşeyimiz yoktu.Banyoya girdik ben banyo ederken bolbol seyrediyordu ve arada aletini kaldırmış ben eğildiğim sırada sabunlu sabunlu tekrar arka deliğime soktu ve bende dizlerimi ovalarken oyle kaldım.Tekrar içime boşaldı.Yalnız kaldığımızda hep devam ettik taki evlenene kadar.

11 yorum:

  1. SLM TELDE SEVİŞMEK BOŞALMAK İSTEYENLER İÇİN NUMARAM 0505 823 56 23 BEN ENES SEKSİN DORUKLARINA TELEFONDA ÇIKMAK İSTEYEN HOŞ BAYAN TATLI KIZLAR ARAYIN TELDE SEKSE DOYALIM BYEEE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM ISMIM ISKENDER...05374667155...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

      Sil
  2. SLM BEN ENES TELDE SEKSE DOYMAK SEKSİN DORUKLARINA ÇIKMAK İSTEYEN HOŞ BAYAN ÇITIR KIZLAR ERKEK SESİYLE TELDE SEKS YAPMAK İSTEYENLER BENİ BU NUMARADAN ARASINLAR 0505 823 56 23 BYEE

    YanıtlaSil
  3. 0543 821 60 55 sanal olarak her seyi paylaşan bayanları beklerim. Mesaj atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  4. Ami yanan genç kızlar arayın çağrı atın geceleri bizim olsun hakan 25 yaş

    0542 336 33 68

    YanıtlaSil
  5. benimle telefonda bi kere denemeni tavsiye ederim, iki deliğinin de atesi yükselecek. 5352529773

    YanıtlaSil
  6. ben burak istanbul
    05367812189

    YanıtlaSil
  7. merhaba güzel ve seçici bayanlar:
    istanbuldan suat ben,
    yaşım 35 bakımlı
    temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve
    düzenli bir partner ihtiyacı hisseden,
    yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini
    ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir
    sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu
    atmak arzusu taşıyan özgür
    olgun bayanlar; eğer
    böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk
    kesimin içinde olduğum için
    rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat
    etmek çok kolay. arayın veya sms
    atın tanışalım, tanışmadan
    tanımadan kimseyi yargılamak olmaz.
    mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım
    işte: 0533 091 1998 özelden de
    arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya
    kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve
    msn adresim ulaşın lütfen…….

    YanıtlaSil
  8. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  9. Selam bayanlar durust biri ariyorsan burdayim once konusalim begenirsek gorusebilirz herturlu yardimci olurum gece gunduz arayin:) 23 istanbul 531'897 ,53:03

    YanıtlaSil
  10. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorumlarinizin Tüm sorumluluğu size aittir.